توضیحاتی راجب لکه گیری ایزوگام

برای لکه گیری بام نصاب ابتدا روی بام گردش کرده با دقت کارشناسی کند تمام روزنه ها.ترک .ها جاهایی که دوپوس یا تبله شده اند.بندهایی که از هم جدا شده ونیز زیر کولرها که غالبا خیس هستند واطراف ابرو ها وناودان ها که همیشه معیوب می باشند گوشه های کانال کولر.بدنه دیوار خرپشته وجان پناه که اکثر انها به علت وجود سیمان سفید دو پوسته هستند همه وهمه را به دقت نگاه کند واگر احتمال  داد جایی  معیوب است به اندازه مناسب  ایزوگام برش داده با حرارت زیاد نصب  ولگد کوب کرده یا با دستکش خ با فشار بچسباند.

توضیح اینکه ناودان هایی که کفخواب  فلزی دارند حتما برسی کرده اگر پوسیدگی داشته باشد حتما  تعویض گردد.

الزاما در ابندی وتعمیر لوله ناودان های چدنی یا پلاستیکی  از نمره ۸ به بالا نیازی به کف خواب یا فلنچ قیفی شکل نمی باشد حتما با خود ایزوگام  ابندی وتست گردد…تیکه های ایزوگام  ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر داخل لوله قرار گیرد.

 

طریقه ابندی ناودان بام هیی که قبلا اسفالت یا ایزوگام  شده اند

دراین پشت بام ها ناودان وپیرامون ان را تا شعاع حدودا یک متری خوب حرارت داده ولایه برداری کنند تا به لایه های زیرین وتازه ایزوگام یا قیر گونی برسند بعد شروع به عایقکاری نمایند با این عمل ناودان ابندی شده وشیب این قسمت از بام  را اتوماتیک اضافه  نموده اید.

ناودان هایی که  کنار دیوار یا داخل  کار  میباشند و ورودی انها تنگ است باید ورودی شان گشاد کرده که براحتی داخلشان تعمیر شود در غیر این صورت گرد خاک وگل ولای موجود درمحل مانع ابندی صحیح شده ودر کوتاه مدت  سبب خرابی میگردد.

استادکار الزاما این کار را انجام دهد وکارفرما حتما پیگیر همه این کارها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید